Wymagania | Podstawowe | Rozszerzające | Dopełniające | Wykraczające | |
---|---|---|---|---|---|
Zawartość merytoryczna | Zebrano minimum wiadomości, informacje są niekompletne, przetworzone w niewielkim stopniu. Źródła umieszczonych informacji nie zostały podane. Obliczenia zawierają liczne błędySkalę rysunków policzono nieprawidłowo. Pomieszczenia i działka są prostokątami, zaś figury przestrzenne są tylko prostopadłościanami. | Wiele przydatnych, dobranych, dobrze opracowanych materiałów. Zgromadzono jednak tylko niektóre wymagane informacje, są one niepełne i niewystarczające. Pojawiają się błędy w obliczeniach.Skala planu policzona prawidłowo, ale uczniowie nie potrafią przedstawić metody obliczenia. Pomieszczenia i działka są prostokątami i równoległobokami, zaś figury przestrzenne to tylko graniastosłupy. | Zebrano dużo, bardzo dobrze opracowanych informacji, stanowiących logiczną całość. Wszystkie źródła udokumentowane. Materiały selekcjonowane wnikliwie, prawie wszystkie przydatne. Skala planu policzona prawidłowo, uczniowie potrafią podać metodę obliczania. Poprawnie wykonano obliczenia powierzchni i objętości.Pomieszczenia i działka są różnymi wielokątami. Wybrano różnorodne figury geometryczne przy planowaniu otoczenia domu. | Zgromadzono, udokumentowano i przekonywująco uzasadniono wybór wszystkich wymaganych informacji koniecznych do zrealizowania zadania. Bezbłędnie wykonano obliczenia. Pomieszczenia i działka są wymyślnymi figurami. Wybrano wiele różnorodnych figur geometrycznych przy planowaniu otoczenia domu. | 1-10 |
Sposób przedstawienia informacji (forma graficzna) | Makietę , rysunki oraz prezentację wykonano niedbale, mało czytelne dla odbiorcy, nie wzbudzają zainteresowania. Rysunki zawierają błędy. | Makieta , rysunki , prezentacja wykonane jest estetycznie, tekst jest czytelny, napisany poprawnie. | Makieta oraz rysunki wykonane są ciekawie, przyciągają uwagę odbiorcy. Tekst prezentacji poprawny, uporządkowany. | Sposób wykonania makiety, rysunków i prezentacji jest bardzo atrakcyjny, wzbudza bardzo duże zainteresowanie odbiorcy. | 1-10 |
Całkowity brak współpracy w grupie, poszczególni uczniowie nie uczestniczą w realizacji wszystkich aspektów zadania. | Uczniowie w niepełny sposób współpracują w grupie, nie wszyscy uczestniczą w realizacji zadania, większość pracy indywidualnej. | Dobra organizacja pracy grupy, współdziałanie w grupie, uczniowie aktywnie uczestniczą w pracach zespołu. | Uczniowie bardzo dobrze współpracują, pomagają sobie, czuwają nad całością zadania, wszyscy uczestniczą w realizacji zadania. | 1 - 10 | |
Prezentacja wykonanej pracy | Zespól nie potrafi zaprezentować innym wyników swojej pracy. Prezentacja nieatrakcyjna, niepełna. Brak pewności siebie, słaby kontakt z widownią. | Prezentacja mało oryginalna, niedostatecznie komunikatywna. Pewność siebie, dobry kontakt z audytorium. Odpowiednia siła głosu. Dobra wymowa. | Ciekawa prezentacja, przejrzysta i zrozumiała. Duża pewność siebie, dobry kontakt z widzami. Odpowiednia postawa, mimika, gestykulacja, siła głosu. Dobra wymowa. | Atrakcyjna prezentacja, oryginalne podejście do zagadnienia, wysoko uporządkowana, przejrzysta, logiczna i łatwa w odbiorze. Ogromna pewność siebie, bardzo dobry kontakt z audytorium. Wzorowa postawa, mimika, gestykulacja. Odpowiednia siła głosu. Bardzo dobra wymowa. | 1 - 10 |
EWALUACJA
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz